en kort arbetsdag!

Det kan man verkligen kalla den här dagen! Det finns turer som inte är tillsatta på schemat och vi har ännu inte börjat på det nya schemat, så idag fanns det ingen som öppnade - jag erbjöd mej att göra det! Började kl 6 och slutade halv nio! Det känns lagom långt...fast jobbigt att gå upp kl 5 bara för de få timmarna! Men nu har jag i a f hela dagen kvar. Ska dammsuga och städa av lite i köket men sen vet jag inte vad jag ska hitta på! Vi städade ju hela huset i söndags, visst det finns lite tvätt men det är ju inte sånt som tar all tid och ork - konstig känsla att ha så mycket tid!
jag funderade på att åka in till stan, men nej hade inte riktigt lust med det. Ska nog koppla av och läsa klart min bok .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0