en vanlig dag i mitt liv

Just idag är det precis som vanligt - nästan i alla fall - det som var mest avvikande var att jag gick hemma och väntade på hanverkarna som skulle dyka upp på morgonkulan för att kanske hinna bli klara med det sista efter fönsterbytet. Men inte kom det några! fy och fy vad det är tråkigt när det aldrig blir klart!
Annars var det jobb, stressigt och lite tråkigt just nu, barn, mat, aktiviteter för barn, hem, guitar hero - klarade av hela utmaningen med mitt och yngsta dotterns band Rocky!! - duscha och lägga barn och så hamnade jag framför facebook igen. Kan egentligen inte förstå vad som är så roligt med det hela. Chattade lite med en kompis men henne kunde jag ju lika gärna ha ringt men - nåt är det som gör att man dras dit.
Fick i a f en ny vän från England som gillar samma böcker som mej. Det ska bli kul att utbyta lite boktips med henne

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0