torsdag

Har hunnit med en hel del idag, städat och haft föräldrasamtal innan jag började jobba klockan 10! VIlken tur, för efter jobbet så orkade jag inte så himla mycket mer än att vinna över mannen på guitarhero. jag rockar!!!

I morgon fyller yngsta dottern och jag ska ta och slå in presenterna. Det är konstigt att det alltid blir så att jag gör det kvällen innan - dålig framförhållning!!

Håller på en del på facebook just nu, en del är en underdrift, har verkligen fastnat där just nu. Något riktigt roligt har oxå hänt där - jag har fått en vän från Skottland som har samma boksmak som vad jag har. Det kan bli riktigt intressant och trevligt hoppas jag! Hoppsan nu kom jag på att jag upprepar mej. Jaja så är det när man är trött!
Och där kom nästa "misstag"! Jag har ju bestämt mej för att inte säga/skriva man när det handlar om mej själv...fy på mej

Borde väl ta tag i paketinslagningen och om jag inte missminner mej så finns det säkert lite tvätt att hänga, sortera och lägga in i garderober innan det är sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0