Facebook och hemnet

Jag har flera svagheter och två av de största är Fb och hemnet. Kan inte låta bli att gå in på nån av dem minst en gång om dagen, man vet ju aldrig vad som är nytt!!
Älskar att kolla hus, knepigt för egentligen känner jag inte för att flytta - det är alldeles för jobbigt men nån gång hittar man ju drömhuset - jag gör det i o f s flera gånger i veckan - och då kanske man kan lyckas övertala resten av familjen att det är Huset!!

Likadant med Facebook måste in och kika lite vad som har hänt sen sist - kanske en hel timme sen... hinner hända mycket på den tiden! Å så många roliga quiz det finns och så spelar jag gärna Yoville och Farmen och några andra spel.

Yoville är som sims, fast man kan chatta och agera med andra, så det lyfter det hela en liten smula. Sen är ju Sims 2 och # några av mina svagheter oxå!!
Just nu lider nog hela familjen oxå av Guitar Hero-sjukan, vi just luv it!!!!
Förut var det singstar men som sagt nu lirar vi gitarr så fingrarna blöder.....

Kommentarer
Postat av: Mel

Lider nog ochså av fb sjukan hahaha blir lätt såå =)

2009-07-04 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0