ny blogg!

Jag kommer att starta en ny blogg, alla kära vänner, på samma sida men tyvärr kommer den att bara vara för mej! Det får bli min "skriva av mej-blogg" en slags terapi-blogg, som kan innehålla saker som jag inte vill att nån annan ska veta! Så får det bli....

Annars så har jag slutat min första semester och jobbar nu, redan inne på andra veckan och slutar på fredag!!!, så kommer tre veckors ledighet igen, denna gång tillsammans med kära mannen! Det blir nog första gången på 13 år som vi har så lång ledighet tillsammans!! Det är dessutom 13 år idag....Grattis till mej och honom!!
vi har en vecka inplanerad på Öland, så klart annars så är det inget speciellt som är planerat. Jag känner lite för att åka med Finlandsfärjan hela familjen tillsammans, vi får väl kolla det och se vad det kostar. Det är inte billigt att ha semester minnsann!

Apropå billigt, igår var jag och äldsta dottern på stan och shoppade. Häromveckan upptäckte vi att hon vuxit ur nästan alla sina kläder så det var bara att ge sig iväg. Som tur är så är det mycket rea inne i Örebro, och Lindex hade många toppar för 39 och 49 så vi shoppade loss ordentligt!! Det är roligt att kunna köpa det hon vill ha och slippa säga nej, för att det är för dyrt! Hoppas att kläderna kommer att duga!
När vi skulle gå till mina föräldrar för en liten fika så råkade jag, naturligtvis, snubbla och falla pladask mitt på Åhlénstorget!, så pinsamt. Precis framför korvgubben och alla stod naturligtvis och glodde. En vänlig människa kom fram och hjälpte mig upp...tusen tack!!! Varför lider jag av snubbelsjukan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0