studenten!

I morgon tar sonen studenten och jag glädjs verkligen med honom! Jag hoppas att det kommer att bli en perfekt dag som han minns med glädje!!!! Jag ska försöka göra allt jag kan för att den ska bli bra!

Tyvärr har jag inte riktigt kraft och energi för att göra allt sm jag vill just nu! Vi har det alldeles för osäkert på jobbet just nu och mycket energi - för mycket!  - går åt till att oroa sej inför hösten och hur det kommer att vara då. Men idag och i morgon ska jag verkligen ta mej i kragen och skärpa mej  - jag får lägga det bakom mej och koncentrera mej på att göra dagen till en bra dag för honom!

Tänk så fort det går - jag minns ju så väl hur det var när han var liten och de åren som vi bodde själva och när han började skolan och ....allt! Nu ska han sluta skolan, får rösta p söndag om han vill, ska plugga på universitet till hösten, om han kommer in!, och troligen flytta hemifrån. Det är både roligt och skrämmande för mej! Jag förstår inte riktigt att det alla åren har sprungit förbi. Men det blir nog bra. Nya tider, nytt liv -  ny relation!



Kommentarer
Postat av: mel

Tror din son kommer få den bästa dagen i sitt liv med en sån underbar mamma som donar o fixar kan de ju inte bli annat än bra. Släpp alla jobb tankar nu å bara må gott . Massa kramar

2009-06-05 @ 09:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0