ledig dag!

i går hade jag min första lediga dag, jag har gått ned i tid 25 % för att minsta tjejen är under åtta år. Kan inte förstå att jag inte har gjort det förut! Det var alldeles underbart.

Vad var det som var så underbart - jag städade ju hela förmiddagen - men tänk att det kan vara så skönt att städa i lugn och ro och veta att man ändå har eftermiddagen kvar!

När barnen kom hem från skolan så var det klart med städningen och vi skulle få besök av en kompis och hennes lille parvel på sex månader. Han var så gullig och söt så det var inte klokt.


Idag är äldsta dottern hemma  från skolan, snuvig och trött, febrig och inte alls riktigt bra. Vi får väl se vad det blir av det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0