dagarna går så fort

Tänk att maj månad tar slut nu! Förstår inte vart dagarna har tagit vägen, men dels har jag ju varit så himla trött att jag inte orkat med nånting och dels så när jag väl har orkat så har det varit fullt upp!

På fredag är det den stora dagen för sonen - studenten är här och vi har kommit en bra bit på väg...hoppas jag!
Jag har en bok som jag skriver i, några sidor och kommentarer från varje år 1 - 18. Eg skulle han väl ha fått den när han fyllde 18, så klart men jag tycker att det på något vis passar bättre i år! Hoppas att han kommer att uppskatta den - fast kanske inte på en gång. Man brukar ju tycka sånt där är lite larvigt i den åldern!
Jag håller tummarna för att fredag kommer att bli en minnesvärd dag för honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0