en jobbig helg

Så skönt att vara ledig lite extra, i a f i morgon för jag jobbar på fredag men det blir nog en lugn dag inte alls många barn som kommer till dagis en sån klämdag!
Men det är ändå fullt upp i helgen, i morgon ska vi på kalas, min systerson fyller åtta år! På fredag jobbar jag som sagt och på söndag ska vi på ett sammanslaget kalas för svåger och svägerska - som fyller på samma dag! - och deras femåriga dotter!
Men på lördag  har vi ingenting inbokat fast jag känner att det var länge sen vi träffade mina föräldrar så nån tur dit eller att de får komma hit blir det nog...men inget är ännu bestämt - så skönt att ha en sådan dag!

Annars är det ju fullt med aktiviteter - igår hade lilltjejen sommarfest, idag har stortjejen klassfest och sonen ser jag inte röken av nuförtiden - studenten är väl om 2½ vecka....! Det är en hel del att ordna inför den.....
Ska försöka installera nya skrivaren idag.....finns lite grann att skriva ut inför studenten!

Har köpt en ny dammsugare och det är riktigt roligt att dammsuga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0