nu har jag bestämt mej! För många saker

Nu äntligen har jag bestämt mej!! Nu ska det bli ordning här i huset....vi har en liten tendens att strö saker omkring oss, alla i familjen men nu ska vi bättra oss. Försöka få till en bra ordning från grunden och lätt att hålla den....alltså planera om allt som inte fungerar och få det att fungera. Har faktiskt redan börjat med städskåpet! Jättebra jobbat
Min svägerska har det så himla fint och trivsamt hemma hos sej, jag frågade henne hur hon tänkt ang inredningen. Hon håller samma stil, lite gammaldax på möbler och sånt och sen väljer hon ut ett tema för varje rum. T ex i hallen där är det änglar, i badrummet är det grodor, i vardagsrummet är det brunt och vitt, i sovrummet romantik, i köket lantligt. Jaha, lätt som en plätt, så vill jag oxå ha det. Så nu har jag bestämt mej för att göra så.
Fler saker jag bestämt mej för: Ägna mer tid åt varje barn var för sej, gå ned i vikt, få bättre kondis, baka, göra matlistor och handla efter dem....får väl se hur mycket som funkar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0