En pestig vecka!

Förra veckan gick med rasande fart, hann inte med själv ens en gång! På måndagkvällen var jag med en kompis som säljer Mary Kay på ett möte för detta. Det var en fascinerande upplevelse! Kändes som ett frikyrkomöte av värsta slag!! Hjälp, tänkte jag..... ska vi sitta här och berömma varandra och produkterna som om Gud själv har gjort dem. Nej, hu inget för mej! Jag gillar i o f s tanken på att man berömmer varandra när det har gått bra och peppar varandra för att sälja bättre. Jag har ju sålt oriflame och då är det inte några möten för att peppa varandra! Men det får ju inte bli för mycket ; )

På tisdagkvällen hade vi möte på jobbet, hela onsdagen var jag på skyddsombudsutbildning...så seg.... och så möte på jobbet på torsdagkvällen igen - inför utvecklingssamtalen som snart ska vara klara!! Så gissa om jag var trött på fredagskvällen!

I lördags åkte jag och tjejerna till stockholm för att kolla på High School Musical - den var superbra! Så mysigt att åka iväg bara vi.

På söndagen var det fars dag och vi åkte till mina föräldrar för att fira pappa. Söndagsmiddag och trevligt på alla sätt men sen så var helgen slut!!

Nu är det ny vecka och inte lika mycket inbokat - som tur är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0