en trevlig helg!

Helgen har känts lång i en positiv anda - vi har hunnit med så mycket och ändå känner jag mej utvilad....nåja nästan om jag inte vaknat av vinden kl halv fyra i natt så ...men jag känner mej fylld av energi inför veckan som kommer
I fredags hade vi goda vänner på middag. Deras vilda barn börjar bli lite lugnare och deras lilla prinsessa - fyra månader - är sååååå söt! Våra tjejer lekte med deras killar och fram emot tio - halv elva så sov fyra av fem barn, det var bara lilla babyn som inte kom riktigt till ro! Så då fick vi vuxna lite tid att prata i lugn och ro!
I lördags var vi bortbjudna till grannarna - goda vänner de oxå - tillsammans med fyra andra familjer. Det är ju inte samma ro men de har lekrum i källaren så där höll ungarna mest till så det kändes inte som att det var 17 ungar i åldern 2 - 10 år där! Vi hade det jättetrevligt!
På söndagen åkte vi till köpcentrat och fick tilll slut tag på byxor till äldsta dottern! Som vi har letat...suck!
Efter det åkte jag med barnen till min syster och fikade lite, mannen gick på fotboll! Sen åkte vi hemåt och åt tacos och läste för barnen som somnade i skaplig tid!
En underbar helg helt enkelt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0