Fylld av energi - ja det kan behövas

Energin kommer att behövas den här veckan! Som tur är så tror inte kära mannen att han är borta så mycket den här veckan så jag kan ta mej tid att göra saker som jag har inplanerat utan att trixa och fixa för barnen och ha konstant dåligt samvete! Bara det känns som en energikick!
Idag måndag ska jag med en tjej på Mary Kay-visning. Jag har lovat så länge att jag ska följa med men det har aldrig passat nåt vidare men idag ska det bli av. I morgon kväll har vi möte på jobbet och på onsdag ska jag först på fackutbildning och sen på kvällen ska äldsta dottern och jag på någon tonårsutbildning. Hon är ju inte där än i åldern men eftersom hon går i en fem-sexa så skulle även vi föräldrar till de i femman få chansen att hänga på! Hoppas att det kan ge nåt! På torsdag är det ingenting och inte heller på fredag men sen på lördag åker ju tjejerna och jag till Stockholm och kollar på High school Musical!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0