morgonbestyr

Att det ska vara så svårt varenda morgon, lilltjejen äter sakta, sakta sin frukost och sån tid det tar innan hon kommer igång....jag vet ju att vi hinner - går ju upp anpassat efter barnen men man blir lite stressad när det tar tio minuter innan hon vet om hon vill ha cornflakes eller start på yoghurten!! Så den andra tjejen som tar sån tid i badrummet - det är ju så nu för tiden....... vill inte ha stressade morgnar och tjat och jag försöker låta bli - för som sagt vi hinner ju! - men frustrationen kryper i mej ........ ska försöka att inte tjata, tänker jag för jag vet att vi hinner i tid utan att stressa egentligen men i alla fall.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0