dagen efter!

Kräftskivan blev verkligen lyckad och idag är jag otroligt trött!
vaknade kl 5 och låg och funderade på om vi hade kastat soppåsarna eller om de stod kvar i partytältet. Så fort det ljusnar så är ju skatorna där och smaskar, tänkte jag. Så jag väntade in i det längsta och halv sju var jag uppe och såklart stod de kvar ute. Tur att jag gick upp!
Men nu är jag trött, blir nog tidig läggning ikväll....
Äldsta dottern åkte precis iväg för att köpa sej en hamster. Suck! Fördelen är väl att de inte lever så länge. Ska bli spännande att se hur hon ska fixa det här. Hon har så svårt att somna och så vaknar hon väldigt lätt nu i en period. Och så vill hon köpa sej en hamster som ska rassla runt på nätterna...hahahaha säger jag bara!

Inga skandaler och inga nyheter direkt från festen. Alla skrattade och pratade och var trevliga mot varann. Den enda som hände var och det var väl i o f s en superirriterande sak! var att tjugo i fem ringde en kompis och sa att han och familjen nog inte kommer, för sambon kände inte för det....hallå - vad då hon inte kände för det! Men det vet man väl tidigare....eller så får man väl bita ihop och komma en stund om man nu tror att det blir så tråkigt. Som tjej kan man ju faktiskt hänföra till andra saker oxå, t ex mensvärk eller nåt sånt! Jag är så arg på henne, och jag vet att de inte har det så bra ihop och hallå inte så konstigt kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0